باندل کیس و پاور گرین (مدل اکو)  

یک انتخاب استاندارد و اقتصادی برای سیستم های عادی

باندل “اکو” گرین، همانطور که از اسمش بر می آید، مخفف واژه Economic یا اقتصادی بوده که به کاربر اجازه تهیه محصول استاندارد را با نازل ترین قیمت برای سیستم های رده پایین متداول می دهد.  باندل Eco مشتمل بر یک کیس دارای ساختار پاور بالا با قطر بدنه مناسب از جنس SECC با پوشش رنگ مشکی در داخل و خارج کیس بوده و مناسب افرادی می باشد که دارای فضای کمی برای کیس می باشند. پنل جلو از جنس پلاستیک ABS با دوام بالا بوده که در عین سادگی دارای طراحی مشابه خطوط آلومینیوم بوده که به ظاهر و زیبایی هر چه بیشتر کیس می افزاید.

از نکات جالب توجه در کیس اکو، می توان به امکان نصب کارت گرافیک بلند تا طول ۳۱۰mm و امکان نصب ایر کولر تا ارتفاع ۱۵۰mm و واترکولر ۱۲۰mm در جلوی کیس اشاره نمود. در بخش پورت های پنل و برخلاف تمامی کیس های ارزان قیمت بازار (که از پورت USB1.1 و جک صدای AC-97 آنالوگ استفاده می کنند)، کیس اکو مجهز به دو پورت USB2.0 و جک های صدای HD (High-Definition) می باشد. علاوه بر این، شما شاهد نورپردازی بسیار ملایم و زیبایی در بخش پورت های پنل کیس خواهید بود! به گونه ای که تمامی علامات و نشانه های مربوط به پورتهای پنل، به وسیله یک نوار ملایم نور به رنگ آبی برای شما نمایش داده خواهند شد که جلوه زیبایی به کیس اکو بخشیده است.

کیس اکو در مبحث کولینگ نیز امکانات جالبی برای شما خواهد داشت. این کیس به همراه یک عدد فن ۱۲۰mm فوق العاده کم صدا با تکنولوژی هسته Fluid Shield Bearing (FSB) که در قسمت پشت (خروجی هوا) نصب شده است، عرضه می گردد. علاوه بر این، شما امکان نصب دو عدد فن ۱۲۰mm در قسمت جلو (ورودی هوا) و یک فن ۱۲۰mm برروی کاور بغل (ورودی هوا) خواهید داشت. در مجموع این کیس قادر به پشتیبانی از ۴ عدد فن در سایز ۱۲۰mm می باشد که در باندل اکو، گرین یک عدد فن ۱۲۰mm را بر روی این کیس نصب و عرضه نموده است.

فن ۱۲۰mm نصب شده برروی باندل اکو، دارای لبه های باله کوسه ای (Shark-Fin Blade Design) بر روی پره ها جهت بهبود عملکرد (کاهش صدا و افزایش حجم هوای عبوری) است. این فن دارای طول عمر بسیار بالا و قابلیت جداسازی سریع و آسان پره از بدنه جهت سرویس دوره ای می باشد.

جدول مشخصات فنی کیس اکو:

مدل کیس ECO
نوع اسکلت ATX Mid-Tower Chassis
فضای نصب مادربورد  ATX (12”x9.6”),  micro-ATX (9.6”x9.6”)
جنس و ضخامت بدنه ۰٫۴۵ mm Full SECC Chassis
ابعاد اسکلت ۴۵۰mm-H x 195mm-W x  ۳۸۰mm-D
فضای نصب کارت گرافیک Up to 310mm Length
فضای نصب ایر کولینگ Up to 150mm Height
تعداد شکاف های نصب کارت ۷-PCS
تنوع رنگ بیرونی Black Coating
تنوع رنگ داخلی Black Coating
فضای نصب درایو درایو نوری ۱ x 5.25” External (For ODD Installation)
هارد دیسک ۲ x 3.5” Internal (For HDD Installation)
حافظه جامد ۳ x 2.5” Internal – Hidden (For SSD Installation)
امکانات پنل سقف ۲ x USB 2.0 , HD Audio
سیستم خنک کنندگی پشت (نصب شده) ۱ x 120mm Silent FAN (Exhaust) / FSB Technology
جلو ۲ x 120mm (Intake)
کنار ۲ x 120mm (Intake)
فضای نصب واترکولینگ ۱ x 120mm Radiator

پاور نصب شده در باندل اکو با مدل GP300A-ECO می باشد که یک پاور ۳۰۰ واتی تحت استاندارد جدید ATX12V v2.4 به شمار می رود. این پاور باندل اکو دارای مدار اصلاح ضریب توان اکتیو (Active PFC) و راندمان بالاتر از ۸۲% در شرایط ولتاژ ورودی ۲۳۰ ولت است که سازگار با شرایط ۸۰PLUS می باشد. یک فن ۱۲۰mm فوق العاده کم صدا، وظیفه کولینگ پاور GP300A-ECO  را برعهده دارد. این پاور دارای تمامی آیتم های محافظتی (OVP, OPP, UVP, SCP,…) مندرج در استاندارد است که ضامن سلامت سخت افزار شما در شرایط بحرانی خواهد بود. پاور GP300A-ECO باندل اکو گرین با ۳۷ ماه گارانتی گرین عرضه می گردد.

 

جدول مشخصات فنی پاور اکو GREEN GP300A-ECO:

 

۸۰PLUS +۵V/SB -۱۲V +۱۲V +۵V +۳٫۳V MODEL
۲٫۵A ۰٫۳A ۲۰A ۱۵A ۱۸A GP300A-ECO

۳۰۰W

۱۲٫۵A ۳٫۶W ۲۴۰W ۹۰W
۳۰۰W Continuous Power

تنوع و طول کابل های خروجی پاور GP300A-ECO کاملا متناسب با فضا و امکانات کیس اکو، طراحی و لحاظ شده است تا شما هیچ کمبودی در استفاده از این پاور برروی باندل اکو نداشته باشید و در نهایت هیچ کابل اضافه و غیر قابل استفاده ای در داخل سیستم شما باقی نماند. این موضوع موجب آراستگی سیستم شما، پس از اسمبل در باندل اکو خواهد شد. در مجموع پاور اکو گرین مجهز به ۴ عدد کانکتور SATA و ۲ عدد کانکتور IDE و یک عدد کانکتور ۸(۴+۴) پین تغذیه پردازنده و یک عدد کانکتور ۲۴ پین مادربرد با مشخصات مندرج در نقشه کابل کشی زیر می باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *