کیس گرین Z3 کریستال با ۳ بخش از شیشه‎ی حرارت دیده، آماده میزبانی از سیستم‎های شما

کیس Z3 Crystal با برخورداری از ۷ اسلات توسعه و ابعاد ۲۱۰mm 495 x 450 x در رده کیس های Advanced Super Mid-Tower Gaming قرار می گیرد که به لطف طراحی منحصر به فرد و فضای داخلی گسترده، نصب طیف وسیعی از مادربردها در استانداردهای ATX (12” x 9.6”),  micro-ATX (9.6” x 9.6”), امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، فضای کافی برای نصب ۳ عدد کارت‌‌گرافیک حرفه ای با حداکثر طول ۳۹۰mm در حالت های  ۳-Way SLI/CrossFireX وجود دارد.

جنس اسکلت این کیس از استیل الکتروگالوانیزه (SECC) با ضخامت ۰٫۷mm می باشد که در بخش های جلو، سقف و کاور کناری از پنل های شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) نیمه دودی بهره مند می باشد.

طراحی خاص اسکلت این مدل به‌گونه‌ای است که با در نظر گرفتن یک محفظه مخصوص برای نصب تجهیزات ذخیره سازی و پاور در بخش سینی کف کیس در کنار قابلیت مدیریت کابل کشی آن، پیچیدگی‌های کابل کشی به‌ مراتب کمتر شده است، به دنبال افزایش فضای خالی داخل کیس جریان هوا به‌صورت محسوس افزایش یافته و در نهایت اسمبل کیس با سهولت بیشتر و البته زیبایی دو چندان صورت می‌گیرد.

در بخش نصب تجهیزات ذخیره‌سازی، این کیس به ۲ عدد محفظه نصب درایو ۵٫۲۵ اینچی، ۳ عدد محفظه نصب هارد درایو ۳٫۵ اینچی مجهز شده و همچنین قابلیت پشتیبانی تا ۵ عدد درایو  ۲٫۵ اینچی را دارد.

پنل جلوی کیس Z3 Crystal میزبان دو درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.0، جک‌های صوتی و فن کنترلر دو کاناله است.

کیسZ3 Crystal  گیمینگ در دو رنگ قرمز و سبز عرضه شده است که می تواند بسته به نیاز و سلیقه کاربر، میزبان قطعات حرفه ای سیستم گیمینگ شما باشد.

جهت جذابیت بیشتر و ظاهری تأثیر گذارتر، پنل های این کیس از جنس شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) نیمه دودی ساخته شده که در ترکیب با فن های LED  رینگی جلوه ی زیبای را برای سیستم گیمینگ به ارمغان می آورد. علاوه بر این استفاده از پنجره تمام شیشه در قسمت کاور کناری این امکان را  فراهم می نماید تا تمام اجزای سیستم بیش از پیش خودنمایی کند.

سیستم کولینگ کیس بصورت پیش فرض داری ۳ عدد فن Red Ring LED (نور یکپارچه در دیواره مرکزی قاب فن) می باشد که شامل دو عدد فن ۱۲۰ میلی متری در قسمت جلوی کیس و یک عدد فن ۱۲۰ میلی متری در قسمت پشت کیس با صدای بسیار پایین و بهینه شده می باشد. ضمن اینکه این کیس دارای یک فن کنترلر  دستی فن جهت تنظیم سرعت چرخش فن ها است.

کیس Z3 کریستال از کولرهای پردازنده با ارتفاع ۱۵۵mm و سیستم های خنک کننده مایع در ابعاد ۱۲۰/۱۴۰/۲۴۰/۲۸۰mm و ۳۶۰mm (مشروط به عدم استفاده از درایو نوری ODD) در بخش جلو و پشت (مطابق تصویر ذیل) پشتیبانی می کند.

جدول مشخصات فنی کیس گرین Z3 CRYSTAL:

GREEN Z3 CRYSTAL

Chassis Type

Advanced ATX Mid-Tower Chassis

Motherboard Support

ATX (12” x 9.6”),  micro-ATX (9.6” x 9.6”), mini-ITX (6.7” x 6.7”)

Housing Material

۰٫۷ mm Full SECC Chassis / 3xTempered Glass Parts

Dimensions (HxWxD)

۴۹۵mm x 450mm x  ۲۱۰mm

Graphic card length

Up to 390mm Max (All Slots)

CPU Cooler Height

Up to 160mm

Expansion Slots

۷-PCS (Support 3-way Nvidia SLI / 3-way AMD CrossfireX)

Color Variety

Black-Red / Black-Green

Inner Color

Black Coating

Net Weight

۸۳۰۰ g

Drive Bays

۲ x 5.25” External  (For ODD Installation)

۲x 3.5” Internal (For HDD Installation)

Up to 5 x 2.5” Internal (For SSD Installation)

Front Panel I/O Ports

۲ x USB 3.0, 2 x USB 2.0, HD Audio

Cooling Design

Front Mounted:   ۲ x 120mm Red Ring LED  Light (Intake)

Top (Optional): 2 x 120mm Fan (Exhaust)

Rear Mounted:  ۱ x 120mm Red Ring LED Fan (Exhaust)

Water Cooling Support

Rear: 1 x 120mm Radiator

Front: 1 x 120/140/240/280mm Radiator (360mm w/o ODD)

Fan Controller

Dual channel Fan Controller With 3 step (High/OFF/Low)

گالری تصاویر کیس کریستال Z3 گرین: (جهت مشاهده تصاویر کیس Z3 CRYSTAL در سایز بزرگ تر، برروی تصویر مورد نظر خود، کلیک نمایید)

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *