نام اصلی محصول : DES-1005D/E سوییچ غیر مدیریتی با ۵ پورت۱۰/۱۰۰Base-T

سوییچ‌های شبکه ابزارهای بسیار کاربردی برای اتصال ابزارهایی مانند رایانه، دوربین‌مداربسته و چاپ‌گر به شبکه کابلی هستند. شرکت‌های زیادی در حوزه طراحی محصلات حوزه شبکه فعالیت می‌کنند، یکی از شرکت‌های قدرتمند در این حوزه شرکت « دی-لینک» است. این شرکت محصولی را تحت عنوان «DES-1005A» روانه بازار کرده است. این محصول شرکت دی-لینک درواقع یک سوییچ شبکه با بهره گیری از ۵ پورت است.

سوییچ شبکه DES-1005A ازپورت‌های نوع ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره می‌برد. در قسمت روبه‌رویی این سوییچ شبکه شرکت دی-لینک نشان‌گرهای LED به چشم می‌خورند که اطلاعات بسیار مفیدی از وضعیت اتصال صحیح دستگاه‌ها به درگاه‌های LAN را ارایه می‌کند. قسمت پشتی این سوییچ به طور کامل توسط درگاه‌های RJ-45 پوشانده شده است. سوییچ DES-1005A از بدنه‌ای با جنس پلاستیک با کیفیت بهره می‌برد. این سوییچ شبکه کاربردی انرژی خود را از یک آداپتور برق ۵ ولتی با میزان شدت جریان ۱ آمپر تامین می‌کند. اگر قصد تهیه یک سوییچ شبکه با کیفیت ساخت بالا و ابعاد بسیار کوچک برای مصارف خانگی را دارید، DES-1005A محصولی بسیار کاربردی برای شما خواهد بود.

مشخصات محصول مشخصات محصول جزییات
ویژگی‌های سخت‌افزاری رابط ها ۱۰۰BASE-TX:EIA/TIA-568 100-ohm STP (100 m max.), 100BASE-TX:UTP CAT 5/5e (100 m max.), 10BASE-T:EIA/TIA-586 100-ohm STP (100 m max.), 10BASE-T:UTP CAT 3/4/5/5e (100 m max.)
تعداد پورت LAN ۵
۱۰/۱۰۰ Base-TX Ports ۵
PoE ندارد
منبع تغذیه External 5v/1.2a
نشانگر LED Per device: Power, Per port: Link/Activity
داخل رک ندارد
سایر ویژگی‌ها گواهی نامه ها ƒ FCC Class B, c-tick class B, CB, CE Class B, cul, icES-003 class B, VCCI Class B
پشتیبانی از D-LINK Green ندارد
گارانتی گارانتی ۲ سال گارانتی ایزی
ویژگی های نرم افزاری نوع سوئیچ غیرمدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *